Principy správného jídelníčku

      Pokud budete pouze držet dietu, tak něco shodíte, nebude to moc rychle, ale když vydržíte, stanete se takovou zmenšenou kopií toho, jak vypadáte nyní. Tedy stále budou některé partie ochablé a symetrie nebude optimální, zdraví také ne. Pokud budete naopak jen cvičit bez úpravy špatného stravování, budete postupem času docela fit a v kondici, nebudou Vás bolet záda, trochu se zrychlí metabolismus, ale nebude to nikdy tolik, aby se spálil nadbytek Vašich tukových zásob. Dokonce se může stát, že na celkovém objemu přiberete, zvlášť v dolní polovině těla, protože pod vrstvou tuku se vytvarují svaly, křivky, které ale nebudou dělat parádu, když nejsou vidět. A do třetice, pokud spojíte úpravu jídelníčku se zařazením každodenního pohybu, dosáhnete synergického efektu, kdy se účinky obojího nesčítají, ale násobí. Výsledky tak uvidíte mnohem rychleji a Vaše nové tělo bude štíhlé, s krásnými ženskými křivkami, zpevněnými problémovými partiemi a funkčními svalíky. Stojí to tedy opravdu za to.

      Obecné principy jsou jednoduché a možná je všechny známe už nazpaměť...jen ta praxe pokulhává. Nevynechávat snídani, jíst více menších porcí denně, ráno a dopoledne zařadit více sacharidů, večer jich ubírat, v každém jídle přijmout adekvátní porci bílkovin, vyhýbat se rafinovaným potravinám a polotovarům, cukru a výrobkům z bílé mouky, zlepšit pitný režim. Kdo by to neznal, že?

      Potom jsou tu individuální rady k úpravám jídelníčku, které už ale reagují na různorodost každého z nás. Opět hraje roli věk, metabolismus, prodělané diety, zdravotní stav, aktivita během týdne i během dne, sklony k různým dietním chybám a podobně. Je maximálně vhodné nechat si sestavit jídelníček na míru přímo na sebe. Obraťe se na trenérku Contours, která Vám poradí, co pro sebe v tomto směru můžete udělat a jak získat zdarma konzultaci s odbornicí na výživu.