Jak zvládat víkendový režim při snaze zhubnout

     Často se stává, že v pracovních dnech máme nastavený určitý režim a sportování a stravu zvládáme dodržovat docela dobře. Pak ale přijde víkend, volno, akce, rodina a najednou je problém. Přijde nám líto neužít si akci s dobrým jídlem. Nebo vaříme nedělní oběd v klasickém stylu a nemáme si dát také? Ano, o víkendy je to složitější, ale je třeba se naučit zvládnout i je.

      Jsou dvě cesty. Zapojíte rodinu a přátele do nějakého společného kompromisu, případně je strhnete s sebou na tu zdravou cestu, nebo se naučíte vzdorovat a smíříte se s tím, že si nebudete spolu s ostatními škodit ani o víkendech.

      Přitom víkendy jsou jako stvořené na to, aby se prožily aktivně a kromě nějaké té vydané enegie ve formě zmenšujících se špeků Vám také vlily do žil pořádnou dávku energie duševní a nabily Vás na další náročný týden. Strávit jeden nebo dva dny v přírodě solidním pohybem je to nejlepší, co pro sebe a svoji rodinu můžete udělat. Aktivit je spousta, nyní v zimě bruslení, s dětmi sáňkování, lyže jak sjezdové tak běžky. Ale i klasické pěší výlety, svižnější nordic walking, nebo při příznivém počasí kolo, koloběžka. Když venku není vlídno, můžete na půl dne do aquaparku nebo zařadit relaxační dny v saunových světech. Nebo si jen tak dát třeba dvě nebo tři lekce ve fitku, když nikam nespěcháte.

      Víkend je prostě ideální na podporu Vaší změny. A když to tak opravdu pojmete a budete aktivní, můžete si v neděli dát jedno jídlo dle Vaší chuti, cokoliv. :-)