Jak na povislou kůži na břiše, tricepsu, vnitřních stehnech a povislá prsa?

       Ráda byste se opravdu radikálně zaměřila na vzhled Vaší pokožky? Poradím Vám, jak cvičením a doplňkovými metodami zpevnit vytahanou kůži na břiše (například po porodu nebo velkém zhubnutí), povislých prsou nebo na tricepsu ("záclonky"). Stejné zásady platí i pro vnitřní stranu stehen a celkově celulitidu.

 

        Na vytahanou kůži jako takovou je samotné cvičení krátké, ale zároveň je nezbytné k tomu, aby se vzhled zlepšoval. Je ale potřeba přidat ještě další podpůrné procedury. Zpevnění svalové partie pod vytahanou kůží pomůže kůži natáhnout zpět proti gravitaci. Hodně to platí u povislých ňader, kde svalová hmota prsních svalů jednak natáhne prsa samotná trochu nahoru, ale také vyplní prostor pod kůží a tím se kůže trochu vypne. Dekolt i vypadá lépe, když není kostnatý. Podobně to platí i u tricepsu, břicha nebo vnitřní strany stehen.

 

       Zbytek práce, která Vám výrazně pomůže stav povolené kůže zlepšit, jsou každodenní činnosti jednak v péči o pokožku zvenčí a potom vhodná strava pro tento účel.

 

       Jídlo je třeba posunout do zdravější roviny a pro pevnost pokožky (a také kloubů, vazů a šlach, cév a srdce) je potřeba jíst spoustu vlákniny v původních potravinách (ovoce, zelenina, celozrnné výrobky, byliny), přidat výrazně zdravé tuky (avokádo, ryby, domácí vejce, ořechy a semínka, rostlinné oleje panenské) a také nezbytný kolagen (kližka, sulc, želatina, doplňky výživy s kolagenem) a pozor, podpoříte jeho vstřebávání zvýšením přísunu vitaminu C (ovoce a zelenina, doplněk stravy). Vyřaďte z jídelníčku kávu, cukr, bílé pečivo, nadbytek soli, alkohol a jiné nezdravé složky.

 

       Pokud upravíte stravu a zařadíte pravidelné cvičení, pak Vám doplňková péče o pokožku pomůže udělat největší kus práce. Je ale potřeba disciplína – tedy každodenní péče! A sem patří pravidelné prokrvování povislých a celulitidních partií, metody střídejte. Používejte zahřívací krémy (se skořicí, chilli – kapsaicinem), krémy s účinnými složkami na podkožní vazivo (kaštan, rašelina, minerály z mrtvého moře, rozmarýn, káva,..), prokrvujte pokožku mechanicky – při každé sprše masáž hrubou rukavicí, peeling, sprchování střídavě teplou a studenou vodou. Zařaďte sérii lymfatických masáží, zábalů na detoxikaci lymfatických cest, peelingové masáže a podobně. Dopřejte si  vodní procedury, saunu, vířivku. Nebo si prostě večer u televize 20 minut oštípávejte problémovou partii. Na cvičení používejte funkční prádlo s kompresí a mikromasáží. Skvěle funguje i otužování.

 

       Kombinace těchto přístupů, pokud budete disciplinovaná, Vám přinese viditelné zlepšení i bez zásahu plastického chirurga.